iMieszkaniec.pl jest bezpiecznym rozwiązaniem dla zarządzających nieruchomościami i wykonawców, które zapewnia pełną obsługę zgłoszeń oraz organizację pracy biura bez konieczności osobistego kontaktu. Jest to elektroniczny zeszyt do zlecania, monitorowania i dokumentowania zgłoszeń: usterek, spraw mieszkańców, zadań. Dostępny jest on zarówno z aplikacji smartfona i przeglądarki komputera, z domu lub z pracy i działa w czasie rzeczywistym.
Aplikacja pozwala na dodawanie zgłoszeń od mieszkańców i przekazywanie ich mailowo lub na smartfona do konserwatorów i wykonawców zewnętrznych. Na bieżąco widoczny jest status realizacji zgłoszenia oraz jego szczegóły - notatki, zdjęcia, załączniki. Narzędzie zapewnia pełen dostęp do historii i statystyk zgłoszeń oraz funkcje ich dowolnego przeszukiwania.
POLECAMY
Dodatkowo, możliwe jest udostępnienie aplikacji mieszkańcom, aby mogli samodzielnie dodawać własne zgłoszenia i sprawdzić aktualny ich status w smartfonie lub komputerze.
Zobacz więcej: iMieszkaniec.pl
Bezpłatne na czas epidemii #zostańwdomu
Wszystkich nas dotyka epidemia w Polsce, dlatego korzystanie z naszego rozwiązania jest całkowicie darmowe na czas trwania stanu epidemii, maksymalnie do końca 2020 roku (za wdrożenie 0 zł zamiast 1 zł/lokal oraz abonament 0 zł zamiast 30 gr/lokal miesięcznie). Liczba pakietów promocyjnych może być ograniczona.
Dla administratora:
- Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców (przekazanych telefonicznie, mailowo lub przez aplikację);
- Przekazanie zgłoszeń wykonawcom (konserwatorzy i firmy zewnętrzne);
- Monitorowanie stanu realizacji zgłoszeń w czasie rzeczywistym;
- Informowanie pojedynczych odbiorców lub wybrane grupy mieszkańców o istotnych dla nich sprawach, np. o: ograniczeniach dostaw mediów, planowanych zmianach w świadczeniu usług, istotnych wydarzeniach, głosowaniach, itp.;
- Analiza, monitorowanie, usprawnianie i optymalizacja pracy wykonawców, którym zlecono wykonywanie usług oraz redukcja kosztów obsługi zgłoszeń.
Dla wykonawcy:
- Otrzymywanie bezpośrednich powiadomień o nowej awarii lub zgłoszeniu;
- Oznaczanie przyjęcia i rozwiązania zgłoszenia oraz dodawanie notatek i dokumentacji zdjęciowej;
- Rejestrowanie zgłoszeń otrzymanych telefonicznie lub osobiście;
- Dostęp do historii i statystyk zgłoszeń ułatwiających rozliczenia.
Dla mieszkańca:
- Zgłaszanie awarii, uwag, wniosków, itp. z komputera lub smartfona;
- Natychmiastowe informacje zwrotne o przyjęciu i zrealizowaniu zgłoszenia w formie e-maila i powiadomienia w aplikacji mobilnej;
- Otrzymywanie istotnych ostrzeżeń i ogłoszeń od administratorów mieszkaniowych.
Skorzystaj bezpłatnie: iMieszkaniec.pl
Zapraszamy do kontaktu: tel: 792 429 755 mail: kontakt@imieszkaniec.pl www: imieszkaniec.pl