Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polecamy

27 kwietnia 2020

e-obsługa mieszkańców

91

Portal internetowy mieszkańców to związane z obsługą klienta narzędzie informatyczne, będące ważnym elementem zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie nieruchomościami, którego znaczenie i rola w ostatnim czasie znacząco wzrosły.

Aby stać się jednym z podstawowych modułów, którego funkcjonalność stanowi coraz częściej podstawę oceny przydatności całego systemu wspomagającego pracę firmy, musiał przejść długą drogę - od traktowanego jako niepotrzebny i drogi gadżet, dodatku do systemu, poprzez narzędzie o charakterze wyłącznie marketingowym, świadczące że zarządca nadąża za technologicznymi nowościami.

POLECAMY

Mieszkańcy dostając możliwość korzystania z funkcjonalności Portalu, zgłaszając coraz dalej idące oczekiwania i pomysły rozwojowe, spowodowali zmianę podejścia do aplikacji u firm zarządzających nieruchomościami.

Zainteresowanie internetową i maksymalnie kompleksową obsługą klienta spowodowało, że w chwili obecnej Portal internetowy mieszkańców jest najszybciej rozwijającym się funkcjonalnie modułem systemu zintegrowanego, który coraz częściej ogranicza, a w wielu przypadkach całkowicie zastępuje konieczność kontaktu bezpośredniego mieszkańców z zarządcą.

Dostępność i popularność Internetu oraz korzystających z niego urządzeń mobilnych spowodowała, że te informacje, które jeszcze niedawno były osiągalne wyłącznie w biurze obsługi w siedzibie zarządcy, są teraz dostępne po zalogowaniu na smartfonie, tablecie czy komputerze osobistym każdego, kto ma zdefiniowany dostęp do Portalu.

Zarządcy ograniczają koszty coraz droższej korespondencji i aktywnie włączają się w ochronę środowiska rezygnując z tradycyjnej wysyłki dokumentów w formie papierowej, na rzecz e-dokumentów – faktur, rozliczeń mediów, zawiadomień o zmianie opłat, etc., dostępnych w internetowym biurze obsługi klienta (Portalu mieszkańców).  Nie zdarza się już, aby e-dokument nie został dostarczony na czas, albo zaginął w drodze do skrzynki pocztowej odbiorcy.

Dzięki e-płatnościom dostępnym bezpośrednio z indywidualnego konta mieszkańca w Portalu, zapłata z tytułu rozliczeń z zarządcą odbywa się bez zbędnej zwłoki związanej z koniecznością wypełniania formularzy przelewów i czasu operacji międzybankowych.

Zbliżające się terminy np. zapłaty, przeglądów, odczytów mediów, zebrania wspólnoty albo walnego zgromadzenia członków spółdzielni mogą być powiązane z funkcją e-powiadomień: mailowych
i SMS’owych, przypominających z wyprzedzeniem o nadchodzącym wydarzeniu.

Portal internetowy mieszkańców to narzędzie dwukierunkowej komunikacji na linii mieszkaniec – zarządca. Stanowi on z jed...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 12 wydań czasopisma "Mieszkanie i Wspólnota"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Pełen dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy