Dołącz do czytelników
Brak wyników

Listy

14 lutego 2019

NR 204 (Luty 2019)

Wadliwa naprawa bramy

0 739

Administrator wspólnoty mieszkaniowej ustnie zlecił naprawienie bramy firmie specjalistycznej. Usługa została wykonana, a zapłata nastąpiła na podstawie wystawionej faktury. W ciągu miesiąca wymienione części ponownie się zepsuły, a firma zwleka z naprawą w ramach gwarancji. Obecnie kontakt z firmą praktycznie się urwał. Jej właściciel nie odbiera telefonów, a kiedy już uda się porozmawiać (dzwoniąc z innego, nieznanego mu numeru) zapewnia, że części są zamówione i wyznacza kolejne terminy. Minął miesiąc i niestety wciąż awaria jest nieusunięta. Czy w takiej sytuacji ustne ustalenia mają jakąkolwiek moc prawną, czy wszystko musi być na piśmie? Czy wspólnota ma prawo ubiegać się o naprawę w ramach gwarancji, czy rękojmi? Jeżeli tak, to jaki termin może ostatecznie wyznaczyć usługodawcy na naprawę?

 

REKLAMA

Wadliwa naprawa bramy

Administrator wspólnoty mieszkaniowej ustnie zlecił naprawienie bramy firmie specjalistycznej. Usługa została wykonana, a zapłata nastąpiła na podstawie wystawionej faktury. W ciągu miesiąca wymienione części ponownie się zepsuły, a firma zwleka z naprawą w ramach gwarancji. Obecnie kontakt z firmą praktycznie się urwał. Jej właściciel nie odbiera telefonów, a kiedy już uda się porozmawiać (dzwoniąc z innego, nieznanego mu numeru) zapewnia, że części są zamówione i wyznacza kolejne terminy. Minął miesiąc i niestety wciąż awaria jest nieusunięta. Czy w takiej sytuacji ustne ustalenia mają jakąkolwiek moc prawną, czy wszystko musi być na piśmie? Czy wspóln...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 12 wydań czasopisma "Mieszkanie i Wspólnota"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Pełen dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • ...i wiele więcej!

Przypisy