Wniosek o udzielnie informacji publicznej
Właściciel lokalu zwrócił się drogą elektroniczną do gminy o udostępnienie mu informacji publicznej poprzez podanie danych obejmujących informacje o tym:
- ile wynosił udział gminy w nieruchomości wspólnej, gdzie w budynku ukonstytuowała się wspólnota mieszkaniowa wg stanu na daty podane szczegółowo we wniosku,
- czy organ dysponuje wiedzą, ile wynosiła – wg daty określonej we wniosku – sumaryczna powierzchnia użytkowa wszystkich lokali mieszkalnych (bez piwnic lub pomieszczeń przynależnych) w nieruchomości oraz dodatkowo o wskazanie sposobu wyliczenia powierzchni oraz podstawy prawnej dla zastosowanej metody wyliczenia tej powierzchni przez organ,
- czy powierzchnia wskazana wyżej była zgodna z powierzchnią, od której organ pobierał podatek od nieruchomości od właścicieli wyodrębnionych lokali oraz od lokali gminy, a jeśli nie, to wskazanie tej różnicy i powodu jej powstania oraz czy była ona kontrolowana pod względem podatkowym.
W odpowiedzi na złożony wniosek pytający właściciel otrzymał od organu wiadomość e-mail, w której poinformowano go, że ze względu na szeroki zakres zagadnienia oraz dużą ilość dokumentów do analizy wnioskowane informacje zostaną udostępnione do dnia wskazanego w odpowiedzi organu.
W nawiązaniu do powyższego właściciel skierował do burmistrza kolejny wniosek, wnosząc o podanie dalszych informacji, w tym precyzujących dane zawarte w otrzymanej wiadomości e-mail, jak też o wskazanie dodatkowo m.in., w jaki sposób i na jakiej podstawi...